• Duży asortyment w magazynie
  • Produkty wysokiej jakości
  • Konkurencyjne ceny
  • Szybka dostawa
  • Indywidualni doradcy
  • Ponad 40 lat doświadczenia
  • Możliwość własnego etykietowania

     

Pracownik w centrum uwagi: Manuel Wieler

Wywiad z pracownikiem: Manuel Wieler

Wysłany na 30 stycznia 2025

"W WKK ściśle współpracujemy, zarówno między działami, jak i wewnątrz nich, tak, aby każdy mógł przyczynić się do sukcesu firmy."

Imię i nazwisko: Manuel Wieler 
Stanowisko: Marketing 
Oddział: WKK Niemcy 

Jak trafiłeś do WKK?

W mojej poprzedniej pracy na stanowisku Business Development Manager zajmowałem się zarówno marketingiem, jak i sprzedażą. Po czasie stwierdziłem, że chcę skupić się wyłącznie na marketingu, zacząłem więc szukać stanowiska poświęconego tylko temu obszarowi. W tym czasie spotkałem osobę, która już pracowała w WKK i wypowiadała się bardzo pozytywnie na temat tej firmy. Tak się złożyło, że właśnie wtedy WKK poszukiwało specjalisty ds. marketingu do pracy w oddziale niemieckim.

Jakie trzy słowa przychodzą Ci na myśl, gdy myślisz o WKK?

Rodzinny, międzynarodowy zespół.

WKK chce stać się największym dostawcą opasek kablowych i rurek termokurczliwych w Europie. Jak możesz się do tego przyczynić?

W WKK ściśle współpracujemy, zarówno między działami, jak i wewnątrz nich, aby każdy mógł przyczynić się do sukcesu firmy. W dziale marketingu koncentruję się na następujących obszarach:

  • Planowanie i realizacja reklam online oraz targów, aby firma była widoczna we właściwych miejscach i o właściwym czasie.
  • Wdrażanie strategii omnichannel, która dostarcza istotne informacje dzięki innowacjom i automatyzacji procesów.
  • Wspieranie działu sprzedaży poprzez generowanie ukierunkowanych leadów.
  • Dzielenie się wiedzą, którą WKK zdobyło przez ponad 40 lat działalności.
  • Zarządzanie marką WKK.
  • Tworzenie materiałów POS.

Jestem aktywny we wszystkich tych obszarach, choć w różnym stopniu. Dzięki mojej działalności mam nadzieję przyczynić się do realizacji naszych wspólnych celów.

WKK oferuje siedem różnych kategorii produktów. Którą uważasz za najciekawszą?

Szczególnie interesujące są dla mnie opaski kablowe, rurki termokurczliwe i nasze klipsy montażowe. Przed rozpoczęciem pracy w WKK nie zdawałem sobie sprawy, jak rozbudowana jest kategoria opasek kablowych i jak skomplikowana może być w porównaniu do tego, co wydaje się dla przeciętnego użytkownika. Wykorzystywanie rurek termokurczliwych oraz ich szerokie zastosowania, takie jak oznaczanie kabli, również były dla mnie nowością i pozostają fascynującym tematem.

Klipsy montażowe wywodzą się pierwotnie z działu WKK Automotive, który ma swoje korzenie w Niemczech. Dlatego niemieccy pracownicy mają naturalnie bliższy związek z tymi produktami. Klipsy szczególnie dobrze ukazują cel WKK: dostarczanie efektywnych, oszczędzających czas i niezawodnych rozwiązań. Wiele z tych produktów, w tym nasze klipsy, wydają się na pierwszy rzut oka proste ale ich użyteczność staje się widoczna, gdy przyjrzymy się szczegółowo ich właściwościom technicznym.

WKK oferuje pracownikom wiele korzyści, takich jak praca zdalna i elastyczne godziny pracy. Którą z nich najbardziej cenisz?

Te dwa aspekty są moimi ulubionymi. Szczególnie praca zdalna to dla mnie ogromna ulga, biorąc pod uwagę moją łączną trasę dojazdową do siedziby firmy wynoszącą 65 kilometrów.

Co powoduje u Ciebie uśmiech na twarzy kiedy idziesz rano do pracy?

W marketingu pracujemy głównie nad projektami, co zapewnia dużą różnorodność i pozwala mi w dużej mierze samodzielnie organizować moje codzienne obowiązki. Bardzo cenię sobie tę swobodę w codziennej pracy. Ponadto zawsze cieszę się na współpracę z kolegami.

Jakie umiejętności powinni posiadać kandydaci, aby odnieść sukces w roli takiej jak Twoja?

Kandydaci powinni umieć pracować w zespole, czerpać radość z pracy w międzynarodowej firmie, być otwarci na eksperymentalne rozwiązania i potrafić pracować samodzielnie. Staramy się zawsze być na bieżąco z najnowszymi trendami marketingowymi, o ile są one dostosowane do naszych potrzeb. Warto się stale rozwijać i być otwartym na nowe podejścia do pracy, związane przykładowo z ostatnimi osiągnięciami w dziedzinie sztucznej inteligencji.

undefined