Zwrot towaru
Czy mogę wymienić lub zwrócić przedmioty?
Tak, jest to możliwe, ale można to zrobić tylko po wysłaniu przez nas pisemnej zgody i odbywa się to na koszt i ryzyko kupującego. Najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).
Jak mogę wymienić lub zwrócić przedmioty?
W tym celu potrzebujesz od nas pisemnej zgody. Wymiana lub zwrot następuje na koszt i ryzyko kupującego. Najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (tel. +48 42 640 74 91) lub mailowo (biuro@wkk.com.pl).
Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
Gdy zwrócisz przedmioty i je otrzymamy, stworzymy notę kredytową. Ta nota kredytowa jest przetwarzana w ciągu 14 dni. Jeśli nie ma kolejnych zaległych faktur, kwota zostanie przelana na Twój numer konta bankowego lub kartę kredytową w ciągu 14 dni.
Gdzie znajdę warunki gwarancji?
Znajdziesz to w naszych „Ogólnych warunkach dostawy i płatności”.
Gdzie mogę znaleźć ogólne warunki dostawy i płatności?
Nasze „Ogólne warunki dostawy i płatności” można znaleźć tutaj.